۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۵۹۵۷۵۳
آیت الله امامی کاشانی:

حضور چشمگیر در 22 بهمن دشمن را مأیوس تر می کند|دولت جلوی رانتخواری را بگیرد

حضور چشمگیر در 22 بهمن دشمن را مأیوس تر می کند|دولت جلوی رانتخواری را بگیرد
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه اینکه ملت ایران حامی انقلاب هستند، گفت: حضور چشمگیر ملت در 22 بهمن دشمن را بیش از گذشته مأیوس خواهد ساخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله محمد امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه تهران با اشاره به آیات ابتدایی سوره مبارکه قصص گفت: بنای خداوند بر آن است که  ملتی که ضعیف شود را بزرگ کرده و آن ها را وارثان زمین قرار می دهد و این یعنی ظلم، ستم، دروغ و فساد عاقبت ندارد و به زودی پایان می پذیرد.

وی ادامه داد: بر اساس روایات امام زمان(عج) در حالی ظهور می کنند که بیعت هیچ دیکتاتوری را بر گردن نداشته و با نابودی ظلم و جور سراسر جهان را پر از عدل و داد می کنند؛ وظیفه کسانی که می خواهند در رکاب ایشان علیه ظلم قیام کنند این است که باید نسبت به آن حضرت(عج) معرفت جلالیه و معرفت جمالیه پیدا کنند.

آیت الله امامی کاشانی خاطرنشان کرد: کسانی که نسبت به امام زمان(عج) معرفت کسب کنند، از ظلم و جور دوری کرده و به ارزش ها و آموزه های الهی پایبند خواهند بود؛ امروز کسانی که مرتکب مفاسد اجتماعی، اخلاقی و اقتصادی می شوند بدانند عواقب این کارها بدون شک در دنیا و آخرت دامن گیرشان خواهد شد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه پرداخت مالیات واجب و فرار از پرداخت آن حرام است، بر ضرورت پایبندی جامعه به آموزه های الهی تأکید و عنوان کرد: امروز کسانی هستند که برای اجاره یک اتاق معطل هستند، آنگاه عده ای با فرار مالیاتی حق این افراد را می ربایند؛ کسانی که خمس و زکات نمی پردازند بدانند در حق امام زمان(عج) و مردم مرتکب ظلم می شوند، بنابراین اگر خمس و زکات پرداخت شده و از اسراف و تبذیر در جامعه جلوگیری شود وضعیت معیشت مردم بهبود خواهد یافت.

وی با بیان اینکه مجلس و دولت باید جلوی رانت خواری ها را گرفته و برای فرار مالیاتی چاره ای جدی بیاندیشند، تصریح کرد: فرار مالیاتی ظلم به ملت و خیانت است.

به گزارش رسا، آیت الله امامی کاشانی در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی جمعه تهران ضمن تبریک آغاز دهه مبارک فجر، با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و استقلال قراردارد، گفت: اگر انقلاب اسلامی نبود امروز ایران از آل سعود نیز پلیدتر و حقیرتر می شد.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه امام خمینی(ره) نایب امام زمان(عج) بودند، اظهار داشت: مردم به این موضوع اعتقاد داشتند و همین اعتقاد سبب شد تا حرکت گسترده انقلابی گری در ایران شکل بگیرد؛ بدون شک انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: قیام امام راحل کاملاً منطبق بر آموزه های وحیانی بود و ملت نیز بر همین اساس منسجم شدند و دشمن را به زانو درآوردند؛ امروز آمریکا علیرغم همه جنایاتی که مرتکب می شود خوار و زبون شده و همه دنیا به پلیدی آن پی برده اند.

آیت الله امامی کاشانی با بیان اینکه ولایت فقیه بود که دشمنان را رسوا کرد، مطرح کرد: امروز نیز رهبری راه نورانی امام را ادامه می دهند و ملت نیز برای تحقق آرمان ها و اهداف انقلاب باید انسجام و وحدت کلمه داشته باشند؛ امروز همه ما باید در کنار همدیگر در راستای اهداف انقلاب اسلامی حرکت کنیم.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه ملت ایران حامی انقلاب هستند، گفت: با یاری خداوند حضور چشمگیر ملت در 22 بهمن دشمن را بیش از گذشته مأیوس خواهد ساخت.

وی یادآور شد: امروز دشمنان اسلام  که در رأس آن ها مثلث شوم صهیونیسم جانی، آمریکای پست، ذلیل و جنایتکار و آل سعود زبون قرار دارند و در لجن هایی که ایجاد کرده اند دست و پا می زنند و امیدواریم خداوند ذلتشان را بیش از پیش کند./841/پ202/ق

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 7
حسین ثالث موید
ارسال نظرات